Atık Toplama Yarışmasının Üçüncüsü Şenpiliç MTAL
Sakarya Büyükşehir Belediyesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle öğrencilerde sıfır atık farkındalığı oluşturmak ve atıkların vereceği zararların önüne geçmek amacıyla düzenlenen “Bitkisel Atık Yağ ve Tekstil Atıkları Toplama Yarışması”nda kazanan okullar belli oldu. Şenpiliç Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi üçüncü oldu. Düzenlenen törende dereceye giren okullar ödüllendirilirken, öğrencilere bisiklet hediye edildi. Sakarya İl Milli Eğitim Müdürü Ebubekir Sıddık Savaşçı, İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Dairesi Başkanı Mustafa Yıldırım, öğretmenler, öğrenciler ve okul müdürlerinin de katıldığı ödül töreninde konuşan Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, çevrenin korunmasının önemine vurgu yaparak, “Gelecek için, insanlık için, dünya için bugün burada çok önemli bir etkinlikte buluştuk. Çevreye bizim elimizden atıkları atarsak, çevremiz kullanılamaz hale gelir. Onları bertaraf etmezsek doğduğumuz dünyada yaşayamayız. Sıfır atık ve geri dönüşüm çalışmalarımız sadece bir proje değil, hayatın kendisidir. Çevreyi terk edemeyiz, yoksa çevreyle beraber yok oluruz” dedi. Çevreye verilen değerin gelecek nesillere verilen en büyük hediye olduğunu…